01.08.2024

Modernizujte svoje kancelárie: Tipy na nové zariadenie kancelárie a technické vychytávky

Pripravujete sa na sťahovanie alebo len modernizáciu vašej kancelárie? Sťahovanie predstavuje čas na to nie len sa fyzicky presunúť a zmeniť prostredie a lokalitu ale aj na to zmeniť interiér, vymoženosti a zariadenie kancelárie. Moderné kancelárske priestory disponujú viacerými technickými, automatizovanými prvkami, ktoré vám uľahčia vašu každodennú prácu a prispejú k tomu, aby vaše nové kancelárske priestory pôsobili moderne a kvalitne. Sťahovanie sa z jednej kancelárie do druhej nie je samozrejme jednoduchý proces, čím väčšie pôvodné priestory, tým viac času si bude príprava na sťahovanie vyžadovať.

Tipy na nové kancelárske zariadenie a technické vychytávky

Existuje viacero technických vychytávok ktoré by nemali vo vašej novej kancelárií chýbať. Medzi tie nákladnejšie však patria najmä: 

Inteligentné kancelárske systémy

V dobe technologického pokroku je dôležité, aby vaša nová kancelária bola vybavená modernými systémami automatizácie. Tieto systémy vám umožnia na diaľku ovládať rôzne funkcie ako osvetlenie, teplotu a bezpečnostné zariadenia, pričom sú optimalizované tak, aby mali nízku spotrebu energie. 

Ďalšou výhodou moderných systémov je, že ich viete ovládať pomocou aplikácii priamo cez telefón. Vaši zamestnanci si tak môžu veľmi jednoducho nastaviť teplotu alebo úroveň klimatizácie podľa vlastnej potreby, bez toho, aby museli opustiť svoj pracovný stôl. 

Ergonomický nábytok

Moderné pracovné prostredie si vyžaduje flexibilitu. Investícia do ergonomického nábytku, ktorý podporuje zdravé držanie tela a znižuje riziko pracovných úrazov, je rovnako dôležité ako technológia, ktorú používate na dennom poriadku. Prispôsobiteľné stoly a stoličky, ktoré sa dajú jednoducho upraviť sú veľmi obľúbenou voľbou spomedzi viacerých zamestnancov. 

Komunikačné platformy a kolaboratívne nástroje

V dnešnej hybridnej pracovnej dobe je dôležité zabezpečiť, aby všetky technické zariadenia, ktoré používate pri práci fungovali na 100%. V prípade, že nefunguje v konferenčnej miestnosti projektor alebo mikrofón, môže to pôsobiť veľmi neprofesionálne. Moderné zariadenia či už televízory, konferenčné speakre, či projektory vám zabezpečia pohodlie a jednoduché ovládanie. Taktiež je nutné si okrem techniky zabezpečiť aj softvérové aplikácie, ako napríklad Slack či Microsoft Teams, ktoré posilňujú kolaboráciu bez ohľadu na to, či sa vaši zamestnanci nachádzajú v kancelárii alebo pracujú z domu.

Vysokorýchlostný internet

Bez spoľahlivej a rýchlej internetovej siete nemôže moderná kancelária fungovať. Investovanie do vysokorýchlostného internetu je nutné pre zabezpečenie bezproblémového chodu každodenných pracovných činností a taktiež pre zabezpečenie ochrany citlivých dát s ktorými,každá firma v dnešnej dobe pracuje.

Moderný dizajn interiéru

Ak sa sťahujete do nových priestorov, v ktorých nie je žiadne kancelárske zariadenie, mali by ste sa zamyslieť aj nad dizajnom kancelárie. V súčasnosti sú v kurze hlavne minimalistické či industriálne štýly. Samozrejme záleží od vašich preferencií ale základom je, aby dizajn pôsobil luxusne ale zároveň nie lacno a jednoducho. Väčšina ľudí pri zariaďovaní nových kancelárii ide do jemných odtieňov s menším množstvom výrazných prvkov, vyhľadávajú zelené prvky a komfortný nábytok. 

Presťahovanie kancelárie je viac než len fyzický presun a zmena prostredia, je to šanca na nový začiatok. 

Pozrite sa na našu ponuku a vyberte si vašu novú kanceláriu. 

AB Tomášikova, Tomášikova 19, Bratislava

Moderná budova s celkovou rozlohou 2 800 m² leží na križovatke dvoch hlavných ulíc Ružinovská a Tomášikova. Stavba v mestskej časti Ružinov pochádza z roku 2007 a tichú lokalitu zdieľa s neďalekým parkom. Priamo pred budovou sú zastávky autobusov a električiek.

Viac nájdete na stránke: AB Tomášiková

City Business Center IV, Karadžičova 14, Bratislava

City Business Center IV je moderný komplex s množstvom služieb v bezprostrednej blízkosti autobusovej stanice. Kancelárie sú klimatizované s otvárateľnými oknami a zdvojenou podlahou. V objekte sa nachádza výťah, je tam vybudovaná štruktúrovaná kabeláž a taktiež v budove nájdete recepciu. 

Viac nájdete na stránke: City Business Center IV

The Europeum, Suché mýto 1, Bratislava

Kancelárske priestory určené aj na krátkodobý prenájom, v reprezentatívnom prostredí centra mesta Bratislava, boli postavené v roku 2004 a sú certifikované na úrovni Very Good podľa BREEAM. V pasáži na prízemí sú početné obchodné priestory a pri objekte je zabezpečené bezproblémové parkovanie. Výhodou je možnosť prenájmu servisovaných kancelárií.

Viac nájdete na stránke: The Europeum


 

Zdieľajte článok

Adriana Vlasatá
Adriana Vlasatá
Marketing Specialist

Adriana vyštudovala žurnalistiku a je súčasťou Cushman & Wakefield od roku 2024. Pracovala v oblasti médií a sociálnych sietí. V Cushman & Wakefield sa venuje marketingu a PR.