10.05.2021

Kancelárie v centre alebo na periférii? Podľa čoho si vybrať

Rozhodujete sa nad výberom kancelárií a nie ste si istí, či bude lepšie vybrať si kancelárie v centre alebo na okraji mesta? Nižšie sa dočítate o zhrnutí výhod a nevýhod jednotlivých lokalít, čo vám pomôže pri rozhodovaní.

Na čo nezabudnúť pri výbere nových kancelárskych priestorov

Pri hodnotení jednotlivých výhod a nevýhod berte do úvahy, čo je benefit pre vašu spoločnosť, klientov, zamestnancov v horizonte nasledujúcich rokov a či sa plánujete v budúcnosti zväčšovať, alebo by mala vaša kancelária zahŕňať aj zasadacie miestnosti a napríklad aj showroom pre klientov. Prenájom kancelárie sa väčšinou uzatvára na dlhodobejšie obdobie a preto je potrebné uvažovať a naplánovať si či budete ako spoločnosť vedieť podľa predstáv fungovať aj o rok, dva, tri… Pri veľkých spoločnostiach so stovkami zamestnancov sa dokonca uvažuje o horizonte piatich a viac rokov.

Kancelárie v centre mesta / biznis lokalite

Centrum mesta a biznis zóny si zvyčajne vyberajú spoločnosti, ktoré majú záujem pôsobiť lukratívnym dojmom a ich klienti alebo zákazníci pravidelne navštevujú danú kanceláriu. Kancelária v centre mesta znamená pre viacero spoločností aj určitú formu prestíže. Centrum mesta má vždy vybudovanú občiansku vybavenosť na vysokej úrovni.

 Zhrnutie plusov:

-         Nové a moderné kancelárske budovy

-         Prestíž spoločnosti

-         Dôveryhodnosť

-         Perfektná občianska vybavenosť

-         Veľa možností stravovania

-         Lepšia infraštruktúra

-         Blízka dostupnosť MHD

Zhrnutie mínusov:

-         Vyššie ceny za prenájom

-         Možné problémy s parkovaním


Kancelárie na okraji mesta

V súčasnej dobe sa na okrajoch miest nachádza mnoho zaujímavých kancelárií. Zvyčajne prekvapia svojou veľkou rozlohou a dostupnými možnosťami parkovania.

Zhrnutie plusov:

-         Nižšie ceny za prenájom

-         Výhodné podmienky prenájmu

-         Veľké rozlohy kancelárií

-         Dostatočné parkovacie možnosti

Zhrnutie mínusov:

-         Možná slabšia občianska vybavenosť

-         Menej možností stravovania

-         Menej možností hromadnej dopravy

V prípade ďalších otázok neváhajte kontaktovať jedného z našich konzultantov alebo nás skontaktujte prostredníctvom formulára.

Zdieľajte článok

Mgr. Zuzana Gurová
Mgr. Zuzana Gurová
Head of Marketing, Slovakia

Zuzana má 8-ročné skúsenosti v marketingu a PR v oblasti realít. Je zodpovedná za marketingové, PR aktivity a rozvoj podnikania v Cushman & Wakefield na Slovensku.