19.06.2018

Otvorenie prvého IQOS butiku na Slovensku

Spoločnosť Philip Morris dnes oficiálne predstavila svoju prvú značkovú predajňu IQOS BOUTIQUE v nákupnom centre Eurovea, v Bratislave. IQOS stelesňuje víziu spoločnosti Philip Morris International o budúcnosti tabakových výrobkov bez dymu. Je to jedinečná novinka, ktorá tabak nespaľuje, ale ho zahrieva. Má ambíciu na Slovensku, ale aj vo svete, nahradiť klasické cigarety a stať sa potenciálne menej škodlivým riešením pre dospelých fajčiarov. 

IQOS BOUTIQUE v Eurovea má rozlohu takmer 120 m². Zákazníkom ponúka široký výber zariadení a tiež príslušenstva IQOS. Súčasne priestor predajne ponúka možnosť príjemného posedenia. O zákazníkov sa stará špeciálne vyškolený personál, ktorý dospelým fajčiarom pomôže so zmenou a prechodom od bežných cigariet k čistejšej a trendovej alternatíve. Prostredie obchodu podčiarkuje čistý, elegantný dizajn samotného výrobku, ktorý nedávno získal prestížne ocenenie GOOD DESIGN® za vynikajúci dizajn a špičkovú technológiu v prestížnej súťaži Global Awards for Design Excellence and Design Innovations. Zákazníci si tiež môžu na mieste svoj prístroj personalizovať podľa svojho želania laserovým gravírovacím strojom.

"Nová predajňa v Bratislave pre nás znamená rozšírenie distribučnej siete, ale je to tiež dôležité miesto pre individuálne stretávanie sa s našimi zákazníkmi. Osobný kontakt je pre nás veľmi dôležitý, pretože chceme dospelým fajčiarom pomôcť so zmenou a s prechodom od klasických cigariet na IQOS. Poskytnúť im špičkový servis a zázemie je pre nás kľúčové," hovorí Xavier Ducarroz, generálny riaditeľ spoločnosti Philip Morris Slovakia s.r.o.

Katarína Paule, vedúca retail tímu v Cushman & Wakefield na Slovensku, ktorá sprostredkovala prenájom maloobchodných priestorov pre nový IQOS butik, hovorí: „Keď sme hľadali prvé lokality, produkt bol len v príprave na uvedenie na trh. Bola to veľmi zaujímavá a zároveň náročná práca. Produkt bol úplná novinka a viazala nás mlčanlivosť. Napriek tomu sa nám spoločne podarilo nájsť priestory v najatraktívnejších centrách. Značke prajeme veľa úspechov na slovenskom trhu.“

Zdieľajte článok