Obchodný priestor

Definícia

Pojem „obchodný priestor“ sa používa na označenie akejkoľvek budovy alebo miesta používaného na predaj, prenájom alebo vystavovanie tovaru, predmetu či poskytovanie služby verejnosti.

Popis

Delenie

Obchodné priestory možno rozdeliť na:

  • maloobchodné, ktoré zabezpečujú svoju podnikanie na lokálnej menšej úrovni,
  • veľkoobchodné, ktoré uskutočňujú svoj biznis vo väčšom.

Typy komerčných priestorov

V závislosti od druhu podnikateľských aktivít, ktoré plánujete, si môžete vybrať medzi týmito typmi komerčných priestorov:

Kancelárske/ Administratívne priestory

Častokrát ide o výškové budovy, v ktorých majú spoločnosti kancelárie. 

Maloobchodné priestory

Zahŕňajú nákupné centrá a nákupné ulice určené pre obchody typu „walk-in“, reštaurácie, foodcourtové prevádzky, kiná, fitness centrá, miesta na využitie voľného času

Priemyselné priestory

Pozostávajú z budov rozdelených do jednotiek alebo priestorov medzi ktoré patria industriálne parky, haly, sklady, prípadne pozemky pre priemyselné stavby.

Biznis parky

Je to skupina budov určených na podnikateľské účely.

zdroj: dreamstime.com
zdroj: dreamstime.com

Share this article